Zapytanie ofertowe na wynajem sal konferencyjnych
Polska Fundacja im. Roberta Schumana poszukuje sal konferencyjnych do przeprowadzenia 3 wydarzeń – 12 października, 7 listopada i 21 listopada. Oferta skierowana jest do podmiotów znajdujących się w centrum Warszawy (Śródmieście).
W osobnych kosztorysach prosimy o uwzględnienie następujących elementów:
12 października
- sala konferencyjna dostępna w dniu 12 października od 12.00 do 18.00 dla 30 osób wraz ze stołami ustawionymi w podkowę i krzesłami
- możliwość cateringu zewnętrznego bądź oferta wewnętrzna na poczęstunek w czasie przerwy kawowej i lunchu (oddzielnie kosztorys na przerwę kawową i lunch)
- wyposażenie multimedialne (mikrofon i głośniki, rzutnik i ekran)
7 listopada
- sala konferencyjna dostępna w dniu 7 listopada od 11.00 do 15.00 dla 20-30 osób wraz ze stołami ustawionymi w podkowę i krzesłami LUB 60-70 osób wraz z krzesłami ustawionymi teatralnie
- dostępność kabiny do tłumaczenia symultanicznego
- możliwość cateringu zewnętrznego bądź oferta wewnętrzna na poczęstunek w czasie przerwy kawowej
- wyposażenie multimedialne (mikrofon i głośniki, rzutnik i ekran)
21 listopada
- sala konferencyjna dostępna w dniu 21 listopada od 16.00 do 20.00 dla 60-100 osób wraz z krzesłami ustawionymi teatralnie
- możliwość cateringu zewnętrznego bądź oferta wewnętrzna na poczęstunek
- wyposażenie multimedialne (mikrofon i głośniki, rzutnik i ekran)
Prosimy o przedstawienie oferty cenowej, podając oddzielnie wartość: netto, stawkę VAT, brutto poszczególnych elementów zamówienia.
Na odpowiedź czekamy do 28 września 2018.
Ofertę bądź ewentualne pytania proszę przesłać mailem na adres: poczta@schuman.pl