Zapytanie ofertowe-sale konferencyjne

Kategorie:

Zapytanie ofertowe na wynajem sal konferencyjnych

Polska Fundacja im. Roberta Schumana poszukuje sal konferencyjnych do przeprowadzenia 3 wydarzeń – 12 października, 7 listopada i 21 listopada. Oferta skierowana jest do podmiotów znajdujących się w centrum Warszawy (Śródmieście).

 

W osobnych kosztorysach prosimy o uwzględnienie następujących elementów:

12 października

  • sala konferencyjna dostępna w dniu 12 października od 12.00 do 18.00 dla 30 osób wraz ze stołami ustawionymi w podkowę i krzesłami
  • możliwość cateringu zewnętrznego bądź oferta wewnętrzna na poczęstunek w czasie przerwy kawowej i lunchu (oddzielnie kosztorys na przerwę kawową i lunch)
  • wyposażenie multimedialne (mikrofon i głośniki, rzutnik i ekran)

 

7 listopada

  • sala konferencyjna dostępna w dniu 7 listopada od 11.00 do 15.00 dla 20-30 osób wraz ze stołami ustawionymi w podkowę i krzesłami LUB 60-70 osób wraz z krzesłami ustawionymi teatralnie
  • dostępność kabiny do tłumaczenia symultanicznego
  • możliwość cateringu zewnętrznego bądź oferta wewnętrzna na poczęstunek w czasie przerwy kawowej
  • wyposażenie multimedialne (mikrofon i głośniki, rzutnik i ekran)

 

21 listopada

  • sala konferencyjna dostępna w dniu 21 listopada od 16.00 do 20.00 dla 60-100 osób wraz z krzesłami ustawionymi teatralnie
  • możliwość cateringu zewnętrznego bądź oferta wewnętrzna na poczęstunek
  • wyposażenie multimedialne (mikrofon i głośniki, rzutnik i ekran)

 

Prosimy o przedstawienie oferty cenowej, podając oddzielnie wartość: netto, stawkę VAT, brutto poszczególnych elementów zamówienia.

Na odpowiedź czekamy do 28 września 2018.
Ofertę bądź ewentualne pytania proszę przesłać mailem na adres: poczta@schuman.pl

 

Skip to content